Wanneer je een order betaalt via overschrijving, kan het enkele dagen duren vooraleer de betaling ons bereikt. Om de activatie van je bestelling te versnellen, kan je ons een bewijs van je betaling via online banking doormailen naar support@nucleus.be. Dit gebeurt door middel van een schermafdruk.

Je kan onderstaande stappen gebruiken om een schermafdruk te nemen. Deze stappen gelden voor een Windows XP/Vista systeem.

1. Zet het scherm van je online banking open, dat het bewijs van je betaling te bevat.

2. Druk op de PrintScreen toets op je toetsenbord. Wanneer je dit doet in combinatie met de Alt-toets, zal je enkel een schermafdruk nemen van het actieve venster, niet van het volledige scherm.

3. Open een beeldverwerkend programma zoals Paint. In Windows vind je Paint via Start > Alle programma’s > Bureau accessoires > Paint.

4. Plak je schermafdruk in Paint. Hiervoor kan de toetsencombinatie CRTL+V worden gebruikt.

5. Sla de afbeelding op als een JPG-image en verstuur deze vervolgens in bijlage naar support@nucleus.be.

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons