Hoe moet ik een URL forward instellen?

Wanneer je een URL forward op je domein wil instellen, moet je rekening houden met een aantal dingen. We zetten ze even op een […]

Wat moet ik doen als de transfer van mijn domein mislukt?

Hieronder vind je de meest voorkomende redenen waarom een transfer van je domein mislukt: Je transfercode is ongeldig Een transfercode moet uit een specifieke […]

Waarom krijg ik een mail van ICANN met de vervaldatum van mijn domein?

ICANN is de overkoepelende organisatie die de internationale regels omtrent het beheer van domeinen en domeinnamen regelt. Wanneer het einde van de looptermijn van […]

Wat is IDN?

IDN staat voor Internationalized Domain Name en slaat op domeinnamen die minstens 1 karakter gebruiken dat niet in het gewone alfabet (A-Z) zit, geen […]

EPP authorisatiecode

Een authorisatiecode is een extra vorm van beveiliging voor een domeinnaam transfer/trade. Deze authorisatiecode is uniek voor elk domein, en wordt bepaald bij registratie […]

Hoe gaan browsers en e-mail programma’s om met IDN domeinnamen?

De mogelijkheid om met IDN-domeinnamen te werken bestaat sinds IDNA 2003, een standaard die werd uitgewerkt om verschillende applicaties te laten werken met accenttekens. […]

Hoe werkt het hernieuwingssysteem voor domeinen bij Nucleus?

Bij Nucleus werken we met twee datums: Hernieuwingsdatum : De dag waarvoor u dient te hernieuwen. Verwijderingsdatum : De dag waarop uw domein inactief […]

Waar kan ik de authorisatie code van mijn geregistreerde domeinnaam bij Nucleus vinden?

U kan uw authorisatie code online opvragen in het controlpanel. U gaat naar uw lijst van domeinnamen in het controlpanel en klikt de desbetreffende […]

Quarantaine / Redemption status

De status “quarantaine” komt voor bij een .BE of .EU domeinnaam. De status “Redemption Period” is van toepassing bij een .COM, .NET of .ORG […]

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons