Wat zijn MX records?

MX records zijn de DNS records die nodig zijn om je mailverkeer correct te laten verlopen. Als je een Nucleus mailbox gebruikt, is het […]

Hoe gebruik ik een mailbox bij Nucleus?

Je kan bij ons twee soorten mailboxen kopen: Een standaard mailbox. Een Universal Groupware mailbox Die kan je elk gebruiken via een eigen webinterface: https://webmail.nucleus.be/ https://nug.nucleus.be/ Hoe voeg […]

Waarom kan ik geen e-mail meer sturen vanuit mijn Nucleus mailbox?

Wanneer je geen e-mail meer kan sturen vanuit je Nucleus mailbox, zijn daar een aantal mogelijke redenen voor. Je domein is vervallen Je mailbox […]

Hoe moet ik de afzender van mijn e-mail aanpassen?

Bij de aankoop van een Nucleus mailbox is het adres van de afzender nog niet gelijk met de naam van het emailadres. Dit kan […]

Hoe voeg ik een Nucleus-mailbox toe in Outlook 2016 (Windows)?

Wanneer je in Outlook 2016 op Windows een POP/IMAP mailbox wil toevoegen, zal je merken dat de interface er anders uitziet dan gewoonlijk.   […]

Email forwarding naar meerdere adresssen

Ga naar het Online Nucleus Controlpanel en klik links op ‘domeinnamen’   Kies de domeinnaam waarvoor je de email forwarding wil aanmaken   Kies […]

E-mail forwarding werkt niet

Als u een nieuwe e-mail forward aanmaakt via het Nucleus Controlpanel, kan het tot 15 minuten duren alvorens dit e-mail adres effectief wordt aangemaakt […]

Mailbox aanmaken

Ga naar het Online Nucleus Controlpanel en klik links op ‘domeinnamen’   Kies de domeinnaam waarvoor je de mailbox wil aanmaken   Kies dan […]

Webmail gebruiken

Indien u bij ons e-mail accounts heeft (dit is standaard bij onze shared webhosting-pakketten), kan u deze accounts benaderen via POP3 en IMAP. U […]

Instellingen e-mail in Outlook Express

Open Outlook Express en ga in het menu naar ‘tools’ – ‘accounts’ (Nederlandse versie : ‘extra’ – ‘Accounts’) Kies rechts voor ‘Add’ – ‘Mail’ […]

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons