Als u een nieuwe e-mail forward aanmaakt via het Nucleus Controlpanel, kan het tot 15 minuten duren alvorens dit e-mail adres effectief wordt aangemaakt op al onze mailservers.

Indien u het e-mail adres reeds uitprobeert door er naar te mailen, nog voor dat het effectief werd aangemaakt op onze mailservers, zullen onze anti-spam servers deze e-mail tegenhouden omdat het adres (nog) niet bestaat.

Ze zullen dit adres dan ook enkele uren bijhouden in een cache, als “ongeldig adres”. Indien u hierna opnieuw probeert te mailen, zelfs al bestaat ondertussen het adres al, zal de mail toch geweigerd worden.

Deze cache blijft enkele uren geldig, en het probleem lost zich na een korte periode vanzelf op. Indien u dit e-mail adres dringend werkende wil krijgen, kan u steeds contact opnemen met onze support-dienst op 03/275 01 60 of via support@nucleus.be.

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons