Soms kan het handig zijn om de log-bestanden van onze Backup Software door te sturen naar Nucleus Support. Op die manier kunnen we beter onderzoeken waarom een bepaalde backup-taak niet gelopen heeft, of waarom een taak niet helemaal voltooid kon worden.

U kan deze bestanden vinden in verschillende folders, afhankelijk van het besturingssysteem dat u gebruikt.

  • Windows 2000, XP
  • Windows Vista
  • Linux
  • Mac OS X

 

Windows 2000, XP
De bestanden die u dient door te sturen zijn te vinden op volgende 2 locaties:
C:\Documents and Settings\[Uw Gebruikersnaam]\.acb\log\ (1)

1: mogelijk kan u de folder “.acb” niet zien, omdat deze standaard verborgen staat op een windows besturingssysteem. Om verborgen bestanden weer te geven, kan u een kijkje nemen op volgende artikel: Verborgen bestanden en mappen weergeven in Windows.

Windows Vista
De bestanden die u dient door te sturen zijn te vinden op volgende 2 locaties:
C:\Users\[Uw Gebruikersnaam]\.acb\log\ (1)

1: mogelijk kan u de folder “.acb” niet zien, omdat deze standaard verborgen staat op een windows besturingssysteem. Om verborgen bestanden weer te geven, kan u een kijkje nemen op volgende artikel: Verborgen bestanden en mappen weergeven in Windows.

Linux
De bestanden die u dient door te sturen zijn te vinden op volgende locatie:
/root/.acb/log/ (1)

1: vervang “root” door de gebruiker die de backup software uitvoert.

Mac OS X
De bestanden die u dient door te sturen zijn te vinden op volgende locatie:
~/.acb/log & /Applications/AhsayOBM/log

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons