Trial account werkt niet meer

Een trial account voor onze Online Backup diensten is 30 dagen actief. Tijdens deze 30 dagen krijgt u 1GB aan backup-ruimte tot uw beschikking, […]

Wachtwoord wijzigen

U kan het wachtwoord wijzigen door de Nucleus Online Backup Manager op te starten, en vervolgens naar “User Profile” te gaan. Daar kan u […]

Geplande Back-up taak wordt niet uitgevoerd: troubleshooting

Voorlopig is dit artikel enkel beschikbaar in de Engelse taal. Gebruik de link hieronder om correct doorverwezen te worden naar het Engelstalige artikel. Scheduled […]

Online Backup Manager herinstalleren

U kan de Online Backup Manager herinstalleren, zonder problemen. U begint met de huidige versie te verwijderen, via start > programma’s > Nucleus Online […]

Online Backup Manager herinstalleren (geavanceerd)

U kan de Online Backup Manager herinstalleren, zonder problemen. Desinstalleren U begint met de huidige versie te verwijderen, via start > programma’s > Nucleus […]

Automatische update werkt niet

Mogelijk is de Backup Update Agent gestopt, deze service verzorgt normaal voor de automatische updates van de backup software. Indien deze service niet (correct) […]

Automatische updates starten

Standaard wordt er elke nacht om 1u gecontroleerd of er een nieuwe software update beschikbaar is. Indien dit het geval is, wordt de update […]

Wachtwoord verloren

Via de Web Interface van onze Online Backup, kan u middels de “Forgot your password?” link uw wachtwoord opnieuw opvragen. Dit wordt u per […]

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons