Om een agenda toe te voegen in Outlook,als deze gekoppeld is aan zimbra, dient u het volgende uit te voeren:
U meldt zich aan op de webmail zijnde: https://nug.nucleus.be
Eens aangemeld gaat u naar Agenda.

Hier zal u dan de agenda terugvinden die u wenst te delen, om dit te doen doet u rechter klik op de agenda dat u wil delen en u klikt dan op “Agenda delen”.

De volgende stap zal zijn het toekenen van de rol (rechten/machtigingen). Alsook voor wie dit is.

– E-mail: het adres met wie u de agenda wil delen.
– Rol: wat de persoon mag doen met uw agenda. Standaard zal dit zijn “weergeven” ,enkel de agenda bekijken.

Indien men aanpassingen mag aanbrengen dan duidt men best “Manager” aan. Eens dit allemaal is ingevuld dan drukt u op OK.
De andere persoon zal dan en mail ontvangen om zijn akkoord te geven om de agenda te aanvaarden. Dit kan u tevens ook best via de webmail accepteren. U kan dan nagaan in de webmail of de agenda hier is bij gekomen als een gedeelde agenda.

Dit wordt tevens doorgegeven aan Outlook. Let wel op dat deze synchronisatie enkele minuten kan duren.

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?

Bel of mail ons. We helpen je snel met een antwoord.

Contacteer ons